Måste beklaga mig lite

Usch, sitter här och har försökt komma igång med arbetet sen strax innan nio, men det går inte. Har ingen ork till det alls idag. Mår illa och har ont i huvudet, detta varvat med att stressen inför praktiken och julen snurrar också. Var på ett möte igår med en eventuell praktikplats, får se hur de går.
Julklapparna är inte ens påbörjade mer än i tanken. Arbetet ska vara klart nästa vecka då vi har presentation. Och det hade ju varit helt underbart och ha praktiken med klar så jag kan släppa den under julen. Suck!
Får ta och ringa ett par samtal idag med tror jag allt....när jag orkar.
Igår var det julmys med flickorna hos Johanna. Mycket trevligt! Massa prat och massa god fika. :)
Är inte alls sugen på att bo kvar här i lägenheten, av många olika anledningar. Vill flytta...
Usch vad det är synd om mig idag! :P
Hoppas det är bättre med er!
//Zandra

Kommentarer
Postat av: karolina

ibland får man lov att vara nere. eller det är nog rättare sagt nödvändigt för att veta när man mår riktigt bra =)

men tyvärr inträffar de gångerna alltid när man har minst tid att ha det... vet i och för sig att de hänger ihop men ändå!

2009-12-09 @ 21:21:02
URL: http://ksverklighet.bloggspot.com
Postat av: Isa

flytta? det är väl aldrig fel att förnya sin vardag med en ny bostad =)

2009-12-10 @ 09:24:30
URL: http://lillaisas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0