Onsdag

Sitter och gör lite kvällsarbete. Eftersom det har blivit mycket vila under eftermiddagen är det mycket och ta igen. Gjorde klart rapporten till vår förra kund och efter det fick jag en extrem huvudvärk och väldigt ont i magen. Alvedon och vila var det som gällde ett par timmar. Efter det var det bara att sätta sig vid datorn och skriva lite. Har börjat komma igång med speciliseringen och även bokat in ett möte för praktik. Yey!! Helgen bestod av förberedande inför kalas och även en inflyttningsfest. Mycket trevligt nytt folk. Tyvärr när alkoholen började sätta sina spår och kvällen närmade sig 29 november vaknade minnena från förra året. Humöret sjönk och jag ringde lillasyster som snabbt kom och hämtade mig. Snäll är hon! :) Söndagen var det baka tårta med Wilma och sedan lite kalas. Gäster kom och gick hela eftermiddagen så var ganska trött när jag gick och la mig sen. Hann med lite advents mys med Jennie med. :)

Tänkte på dig hela dagen....

Kommentarer
Postat av: karolina

vilken jobbig kund det måste varit som gjorde att du blev dålig bara att skriva rapport till dem ;)

2009-12-07 @ 13:06:52
URL: http://ksverklighet.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0