Torsdag

Då var det väl dags för lite uppdatering för er om undrar vad jag gör om dagarna. :) Påskhelgen med långledigt bara sprang iväg. Har hunnit med 30 och 28 års kalas, middag hos mamma x 2, middag hos Andreas föräldrar, 25 års kalas, fixat på den förhoppningsvis framtida tomten, umgåtts med min prins. En mycket bra ledighet! :) Idag sitter jag här och är så trött, trött i hela kroppen! Sist jag kände såhär var innan jag blev förkyld sist, så hoppas inte det är samma denna gången. :P Jobbar hemifrån idag. Har alla saker jag behöver här hemma, så stannar hellre här än att åka in till kontoret och sitta där själv. Har fått ganska mycket och göra nu, nice!! Idag är det torsdag, så snart är det helg! Skönt!! Dock kommer Andreas jobba heeela helgen, men ska nog kunna underhålla mig ändå. :) Känner mig lite stressad över att det endast är ca tre veckor kvar av praktiken! Vilken i sin tur innebär att det är ca 1 månad kvar innan jag tar examen(!). Blandade känslor, men det ska nog bli bra. Nehe, nu får jag sätta i gång med lite jobb så jag kan avsluta dagen senare i em med gått samvete! Ha det bra! /Zandra

Kommentarer
Postat av: karolina

mycket firand den gångna helgen förstår jag.

Men det jag tyckte lät absolut bäst var att du hade pysslat i den eventuella framtida trädgården!!! =)

nice!!

visst är det med blandade känslor som skolan avslutas! ryser lite... vill veta hur framtiden kommer att te sig... men menm.

ses snart och KRAM

2010-04-09 @ 10:32:18
URL: http://ksverklighet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0