dags igen..

Känner att det är dags för ny uppdatering, dock vet jag inte riktigt vad jag ska skriva.
I lördags begav sig Andreas, tillsammans med några vänner, upp till Åre för en vecka med snowboard åkning och afterski. Dem verkar ha mycket trevligt faktiskt, nästan så jag funderar på att följa med nästa år. ;)
Dock har det inträffat en del skador, tyvärr. Hoppas dem klara sig resten av veckan nu bara. Fick ett MMS av honom innan idag när han var på Afterski, tillsammans med hela RixMorron Zoo. LITE avis är jag allt. :)
Lördagskvällen tillbringade jag uppe i Folkets Hus tillsammans med massa andra folk. Annas pappa har fyllt "gubbe" så jag och Malin ställde upp och serverade och donade under kvällens gång. Efter vårt "arbetspass" var det dags att medverka i festandet och dansandet. :) En riktigt rolig kväll måste jag säga! :D
Söndagen var jag allmänt seg. Tog det ganska lugnt på dagen, och på kvällen var det Mary Kay party hos Malin. Handlade dock inget. Duktigt för att vara jag. :) Sen har jag ju redan en person att handla av när jag känner att jag kan unna mig det ;).
Igår stannade jag hemma från jobbet, med världens huvudvärk :P Gick hem en timme tidigare på måndagen för jag var så frusen. Somnade på soffan hela eftermiddagen, och sov ganska oroligt på kvällen. Kände att det var lika bra o stanna hemma på tisdagen då.
Idag var jag tillbaka på jobbet, lite piggare faktiskt, men förkylningen ligger och lurar i kroppen. :P Idag var även den sista dagen för en av medarbetarna på jobbet, så tråkigt...
Well, lite uppdatering om vad som händer i mitt liv..
Får ju även välkomna mina små syskon till Apple´s underbara värld! ;)

//Zandra

Kommentarer
Postat av: karolina

appels underbara värld =)



tycker verkligen att du ska följa med upp nästa år!

vi hyrde stuga för några år sen, mitt x och 9 av hans kompisar! så det var jag och 10 killar. blev mindre skidåkning än tänkt (sega monnar) men en himla trevlig tid.

i år ska familjen till fjätevålen. inget att rekommendera om man åker som ungdom, men med barn är det perfekt!

2010-02-11 @ 08:56:35
URL: http://ksverklighet.bloggspot.com
Postat av: Sussi

Vart är det du jobbar nu? =)

2010-02-15 @ 15:12:24
URL: http://sussey.blogg.se/
Postat av: Zandra

Jag är på praktik bara :) Är på ett rekryteringsföretag. :)

2010-02-17 @ 08:47:57
URL: http://zzandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0