It´s friday, I´m in love!

Hej hopp!!
Sitter hemma och jobbar idag. Fick ett samtal av en på praktiken om att hon kommer sitta hemma och jobba och tyckte jag kunde göra detsamma, NICE!! Ska bara försöka komma igång, alltid lika svårt. Så mycket annat hemma som måste göras. :P Men måste snart gå bort och handla mjölk så jag kan dricka mitt kaffe. :)
Veckan som har gått har väl varit ganska bra. I tisdags låg jag hemma och sov nästan hela dagen, dumma förkylning. Detta resulterade givetvis i att jag inte kunde somna på natten, så var rätt så trött på onsdagen.
Var med älsklingen på gymmet i onsdags, duktiga jag! Känner mig ganska vilsen på något sätt, men tur att jag har min personliga tränare med mig. :)
Helgen som kommer är ganska fullspäckad, och jag som behöver vila...
Ikväll ska jag o min prins umgås hela kvällen. Först blir det handla till middagen, sen en sväng till gymmet. Efter det hem och fixa mat och sen film! Underbart!! Imorgon blir det kanske middag hos pappa som lillebror ska laga. :) På kvällen är det "mammornas kväll ute", haha!! Kommer bli riktigt roligt att träffa tjejerna igen!! :D
På söndag blir det en tur till Sölvesborg, till Andreas morfar som fyller år. Kommer ju vara väldigt pigg och trevlig.. får göra det bästa av situationen. Denna festen har ju varit bestämt  nästan ett halvår. :)
Var föresten hos pappa igår som fick sitt nya kök (nya luckor) han har beställt från "Härjedals kök", och lite besviken blir man ju. Det var ganska många luckor som var fel, eller fattades eller var upp och ner (?). Men dem kommer om ca 3 veckor tydligen... Pappa var mycket nöjd med sina nya luckor så nu går han hela vägen; ny diskbänk och nytt kakel. Ny spis, ugn och kylskåp har han redan inhandlat. :)
Nehe, nu ska jag köpa mjölk och sen är det hårt arbete som väntar... :)


Never take someone for granted...

//Zandra

Kommentarer
Postat av: karolina

vad duktig du är som börjat träna igen... och personligtränare är inte fel. jag får nöja mig med personlig kock! hi hi tala om hushållsnära tjänst!



kram

2010-02-24 @ 08:35:07
URL: http://ksverklighet.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0