Torsdag

Snö snö snö och åter snö... Vissa njuter av den, med andra tillsammans med mig är så trötta på den.. Sommar och sol nu tack!!! Kom hem efter jobbet idag och skulle parkera, men ICKE. De platser som var lediga var det fullt med snö på, så jag har parkerat på den stora parkeringen vid gympasalen här bredvid. Kommer säkert vara fullt med snö runt bilen imorn, men har ju ingenstans att parkera. :P
Praktiken flyter på och jag trivs verkligen jätte bra! Var med på min första intervju igår, väldigt roligt!! Hade en roll som sekreterare, men i slutet av intervjun kunde jag inte stilla min nyfikenhet utan började också ställa lite frågor. :) Har också varit med och lyssnat på telefonintervjuer, även detta var mycket intressant. Men det är mycket att tänka på ska ni veta. :)
Just nu känner jag inte alls för att bo kvar i denna lägenheten. Vet inte om jag har sagt det förut. :P Förra veckan fick vi (Andreas var hemma o svarade) ett samtal från vår granne. Hon påstod att vi varit uppe och tränat halv fem på morgonen!!! Och jag kan garantera att vi låg och sov vid den tidpunkten. Hon tyckte även att vi klampar i trappen, nog att vi båda vill gå ner i vikt men så illa kan det inte vara. (hehe) Och hon tycker även att det är jobbigt att min lillasyster, "den lilla tjejen", kommer och hälsar på ibland!!! Snacka om att jag blir galen. Andreas sa givetvis till henne att vi inte varit o tränat, och att vi klampar inte i trappen (inte medvetet iaf) och vi kan DEFINITIVT inte förbjuda min lillasyster att hälsa på oss. Och hon kan inte sova om nätterna, stackarn... Men hon skulle ringa hyresvärden och be dem skaffa henne en annan lägenhet... eller ljudisolera hennes..
Ja jag blir så trött... En lite stuga med bra tomt hade varit perfekt! Så tråkigt att vi inte kunde bo kvar i den förra...
Men men, livet går vidare.
Imorgon är det fredag, igen. Har faktiskt ingenting planerat denna helgen. Känns konstigt.. Får se vad jag hittar på. Är hemma själv hela kvällen imon för Andreas ska jobba. What to do?
Var föresten ute med "gamla" Maxi gänget förra helgen. Hade verkligen super kul! :D
Tack allihopa!!
Ha det bra allihopa och ta hand om er!!
//Zandra

Kommentarer
Postat av: karolina eitrem

hi hi

hade också en kärring till granne i miott förra hus. säkert i liknande stil med din. hon hade bett ägarna till huset att ta bort hennes balkong, för hon var aldrig där ute och då tänkte hon inte betala för den... nåstan så man ler. och hon ringde också runt till oss i huset och sa att vi inte fick ställa våra cyklar där de stod (brevid cykelstället som var fullt) för de kunde trilla på henne! hi hi goa kärringar det finns. förstår att ni vill flytta. eller börrjar ni träna 04:30 då kanske hon flyttar =)

kram

2010-02-01 @ 08:58:00
URL: http://ksverklighet.blogspot.com
Postat av: Sussi

Vilken knäppis :P

2010-02-08 @ 19:13:08
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0