Uppdatering

Jaha, uppdatering kanske.
Vet egentligen inte vad jag ska skriva. Tänker inte gå in på allt som har hänt sen jag bloggade sist. :P
Men får försöka hålla bloggen uppdaterad med tanke på att mina vänner befinner sig runt om i världen. :)
BM10 har börjat sin sista modul innan examen, praktik. Detta har medfört att Karlskrona har blivit tomt på något sätt, hela klassen är utspridd över hela världen. Men vi är några som troget stannar kvar här i staun. :)
Jag har min praktik på HR- Bolaget som rekryteringsassistent som det så fint heter. :) Vet inte egentligen om det är min roll, men det är det som står i min signatur på mailen i alla fall. :)
Veckorna bara flyger förbi med fester nästan varje helg. Love it! :)
Va ute i helgen, vilket inte var planerat egentligen. Men när A ringer och frågar om jag inte är liiite sugen på fest kan jag ju inte bara säga nej, hehe. Så det blev att packa ner vinflaskan och åka in till hennes klasskompis på fest. Innan utgång gick vi för att hälsa på Andreas o c/o och vidare till Statt. Dansade natten lång :D. Lite uppkommande problem när vi skulle hem, men det löste sig...tillslut. :)
Seg och dan dagen efter gick jag bort till mamma för att prova på hennes nyinköpta Wii. Spelade och fixade mat där hela dagen, mys!! Senare på kvällen beställde jag MAc datorer till mina småsyskon, har fått över dem till Apples otroliga värld! :)
På tal om Apples otroliga värld så har jag skaffat mig en ny älskling, Iphone! :D Älskar den!
Veckan som har gått har jag varit på "jobbet" till största delen. När jag kommer hem orkar jag inte göra så mycket tvvärr :P Idag har jag varit med Tiger hos vetrinären, tredje gången. Men som tur var skulle han bara ta bort några stygn, så nu är han som en ny katt igen. :)
Ja, liten uppdatering från mig :)

Kortfattat kan man säga att jag lever och jag är lycklig! :)

http://www.premiuminvites.com/?r=96608


Kommentarer
Postat av: karolina

känns bra att du lever och är lycklig!



kram



kul att du uppdaterar. är inne iblan (kan nästan förra inlägget utantill nu ;)



kram igen

2010-01-20 @ 15:47:13
URL: http://ksverklighet.bloggspot.com
Postat av: Emilie

Vad kul att höra att du mår bra och har det fint! Får snacka lite på skypen någon dag! Ha det bäst gumman

2010-01-21 @ 14:36:12
URL: http://foreveremilie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0