Fredag igen

HJÄLP! Vart tar dagarna vägen egentligen? Redan fredag igen och första veckan i mars är snart redan slut.
Våren är på ingång, vilket innebär att det snart är maj och jag tar examen, sen är det sommar och allt vad det innebär. Hade så gärna velat se fram emot sommar och sol, men kan inte göra det utan att känna stressen över att ha ett jobb. Jag har inget och falla tillbaka till i höst, som det har varit i två år innan. Jag måste börja jobba!! Har redan börjat söka en del jobb, bara hålla tummarna!
Veckan har rullat på som vanligt. Var på floating i måndags med älskling. Han fick det i förlovningspresent av mig. :) Trodde inte det skulle vara så skönt som det va! Dock hade jag svårt att slappna av och bara njuta i början, men det gick tillslut. Tror det kommer gå bättre nästa gång.
Tisdagen innebar fika med tjejerna! En mycket trevlig kväll med många goa skratt! Så kul att träffas allihopa och bara prata en massa! Tack brudar!! Nu ser vi fram emot festen :)
Annars har det inte hänt så mycket i veckan. Praktiken går bra, dock lite o göra. Men har fått lite andra uppgifter att jobba med, och även dessa tycker jag är roliga. :)
Idag är det ju fredag som sagt vilket innebär fredags mys! Denna fredagen med vänner, mycket trevligt! :)
Nehe, back to work!!
//Zandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0