Gör ett försök

Jag gör ett försök med att skriva ett inlägg, passa på nu medans tankarna har stannat till lite. :)
Tackar mina vänner som har haft tid och prata lite med mig. Känns underbart att bara prata. :)
Stort tack även till min söta vän i Sälen!! Så skönt att du förstår!
Idag är det en jobba hemifrån dag. Har inte så jätte mycket och göra, och kan lika väl göra det hemma. Så tråkigt att sitta på kontoret ensam. Helgen kommer bli en mycket bra och social helg! Dock inte ikväll, vad jag vet. Får se. Andreas jobbar dygn så jag är hemma själv, så får se vad jag hittar på.... Imorgon är det i alla fall barnkalas, Wilma ska ha sitt för i år på Barnens Lekland. Jag kommer närvara och ta lite kort och för att hålla mamma sällskap. :) Efter det blir det en tripp in till staden för att spendera kvällen med underbara vänner! Har blivit förfrågad om jag inte kan utrymma lägenheten då mannen tillsammans med ans vänner ska ha en heldag. På söndag är det kalas för Wilma med släkten. God mat och tårta!! Perfekt eftersom jag kommer vara lite trött. ;)


Jaha, nu vet ni vart jag kommer att befinna mig. Nås på telefon. ;)


Föresten, så är bloggdesignen inte riktigt färdig. Ska förminska header lite och fixa, men det tar jag en annan dag :)







Kommentarer
Postat av: MAdde

Den är jättefin den nya designen! Vad duktig du är!

2010-03-13 @ 10:09:45
Postat av: Jossan

Gobit!

2010-03-14 @ 00:01:54
URL: http://josefinemarcus.blogspot.com
Postat av: karolina

gillar kortet på dig och jossan!

kul att har dig här lite mer... =)

kram

2010-03-15 @ 09:20:22
URL: http://ksverklighet.bloggspot.com
Postat av: karolina

vilket fint kort på dig och jossan!

trevligt att ha dig här =)

2010-03-15 @ 12:23:30
URL: http://ksverklighet.bloggspot.com
Postat av: karolina

tänkte väl att jag hade kommenterat innan men så det ej här... hi hi nu ser jag att jag hade kommenterat!!

så kan det blir!

2010-03-15 @ 12:25:00
URL: http://ksverklighet.bloggspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0