Tonight is the night

Yes indeed!!
I höstas var mina kära klasskompisar på inspelning av Draknästet och har inte fått säga hur det gick. Men ikväll klockan 20.00 får vi veta!! Äntligen!! Men även om det inte går bra där (av någon konstig anledning) kommer dem lyckas i alla fall!! Jag kan ju berätta för er som kommer fira midsommar med mig kommer att få spela spelet! :)
Är på svt2 om ni vill se ;)

Nu ligger jag i soffan med datorn i knät och tvn igång. Prinsen är iväg ikväll och hela natten så är hemma själv, tråkigt!!
Helgen som har varit har varit allt ifrån lugn. I fredags passade jag lillasyster, och nej inte Jennie ;). Hade lite fredags mys med pizza, godis och Wii. Lördagen hade Wilma barnkalas på Barnens Lekland. Barnen hade jätte roligt och Wilma var super nöjd med kalaset. Personligen tycker jag att dem kunde göra några saker lite bättre... Men huvudsaken är att barnen hade kul. :) Efter barnkalaset begav jag mig in till Johanna för att umgås lite innan kvällens festligheter. Lagade god mat och mös. :) Sen var det fest, och vilken fest det blev. :)
Söndagen bestod av kalas med släkten för lilla Wilma. Tacos och tårta, perfekt sådär dagen efter. :) Resten av kvällen blev lugn och skön!

Veckan som har gått har varit lugn. Har fått en förkylning så är ganska trött om kvällarna. Blir bara slappa. Nån träning har det inte heller blivit av. Tråkigt när jag väl kommit igång. Men får vila denna veckan och hoppas att den ger med sig.

Nehe, om jag skulle ta tag i disken så den med är klar för kvällen...
Hejja Tossin! ;)


//Zandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0